RELATZIONE TÈCNICA
A
s'anàlisi conoscitiva de sas formas istupadas dae istùdios preliminares
pro s'achirimentu de sos datos, sunt sighidos addòbios cun autorèvoles
fontes e espertos in matèria de limbàgiu e interpretatzione de sos
sinnos.
Su resurtadu de sos datos
chi istupat rendet sa chirca prus mirada, si restringhet e in su
matessi tempus s'estendet a noas craes de letura de sos sinnos
analizados.
Sos critèrios de
progetatzione sunt istabilidos e sugeridos dae sos matessi esèmpios e
testimonias de comunicatzione impreados, sighende formas prevalentes,
s'impreu de sa numerologia sacra cun sos nùmeros 3, 6, 9, 12 e sa
seberada epigrafica de su sinnu.
S'atentzione
est girada a sas tauleddas bronzee de Tzricotu agatadas a Crabas
(Aristanis) chi rivelant s'impreu de unu limbàgiu universale chi inditat
unu matessi cuntentu celato ma bidu dae prospetivas de letura diversas.
Su matessi cuntentu scomposto inditat su craru e ladinu esèmpiu de unu limbàgiu comunu.
Seberada de s'istrutura de su campu de progetatzione: portante e modulare – triàngulu, chircu.
Seberada de su tretu: bold, extra bold, definidu, craru, marcadu, bàculu.
RELAZIONE TECNICA
All’analisi
conoscitiva delle forme emerse da studi preliminari per l’acquisizione
dei dati, sono seguiti incontri con autorevoli fonti ed esperti in
materia di linguaggio ed interpretazione dei segni.
Il
risultato dei dati che emerge rende la ricerca più mirata, si restringe
ed allo stesso tempo si estende a nuove chiavi di lettura dei segni
analizzati.
I criteri di
progettazione sono stabiliti e suggeriti dagli stessi esempi e
testimonianze di comunicazione usati, seguendo forme prevalenti, l’uso
della numerologia sacra con i numeri 3, 6, 9, 12 e la scelta epigrafica
del segno.
L’attenzione è rivolta
alle tavolette bronzee di Tzricotu ritrovate a Cabras (Oristano) che
rivelano l’uso di un linguaggio universale che indica uno stesso
contenuto celato ma visto da prospettive di lettura diverse.
Lo stesso contenuto scomposto indica il chiaro ed evidente esempio di un linguaggio comune.
Scelta della struttura del campo di progettazione: portante e modulare – triangolo, cerchio.
Scelta del tratto: bold, extra bold, definito, chiaro, marcato, bastone.
BANDERA NATZIONE SARDINNIA
Anàlisi de sos sìmbulos.
S'anàlisi
gràfica est mòvida dae sos vàrios impòsitos tentos subra de su tema de
su sèberu de unu sìmbulu chi potzat racchiudere totu sos significados
relativos a su pòpulu indìgenu aborìgensardu e relativa cultura
originale nuràgica.
Esclùdidu su
sìmbulu de sos bator moros in cantu chi apartenet a su perìodu passadu
de sa cultura ispagnola in Sardinnia, s'atentzione s'est focalizada
subra de sìmbulos comente a sa Tanit, sa Jana(labirintu), sos Betilis,
ischit Pintadera etc. pròpios de sa cultura nostra ancora de iscobèrrere
a fundu, dae inoghe su primu istùdiu e sighentes rapresentatziones
gràficas. S'addòbiu cun su professore Gigi Sanna, istudiosu de epigrafia
antiga, istòria e limba sarda, autore de sàgios comente a “Omines”,
“SardoaGrammata” , “sos Geroglìficos de sos gigantes” etc. at abertu
noos orizontes.
Segundu Gigi
Sanna esistet un'iscritura nuràgica comente a còdighe de sinnos
pittografici. Còdighe comunicativu artìsticu sacru criptico impreadu pro
tzelebrare sa glòria de su Deus supremu e cudda de sos fìgios divinos
suos in terra.
Su còdighe benit realizadu cun sos matessi ogetos e addiritura cun sos matessi monumentos.
Gasi
si podet e si devet lèghere unu nuraghe, una tumba de gigantes, unu
putzu sacru comente a un'iscritura, in cantu sos nuràgicos iscriiant non
petzi disegnende ma forgende ogetos e costruende monumentos fintzas
segundu unu pretzisu ischema de numerologia sacra.
Si
pongiamus a pare custos sinnos- monumentu overas unu triàngulu (putzu
sacru) iscumpassadu dae una farche “lunare taurina” (tumba de gigantes) e
de unu chircu cun chircu concentrico (nuraghe) otengiamus una Tanit.
Sa matessi otenimus si analizemus sa figura o lìtera pittografica monumentale de su putzu sacru de Santa Cristina a Paule.
S'addòbiu
cun su professore Sanna est iluminadore e sugerit su sèberu de un'ùnicu
sìmbulu chi in sese racchiude totus sos àteros sìmbulos de sa grandu
tziviltade sarda nuràgica: su toru.
Segundu
Marija Gimbutas, archeòloga e linguista lituana, autora de in prus de
20 sàgios e oltre 200 publicatziones, in su suo “su limbàgiu de sa Dea”
definit su toru comente a ”sìmbulu de sa fonte de vida e rigeneratzione.
Epifania de sa Dea de rigeneratzione”.
In
custu sàgiu faghet una regorta e esegesi descritiva de unos 2000
manufatos simbòlicos atzapados in giassos europeos de s'antigu
neolìticu, medas de sos cales in Sardinnia.
In sos tempos antigos su toru est collegadu a sa luna, sas corna sunt s'ispissu rafiguradas comente a farches de luna.
De
s'era arcàica In Sardinnia esistent chentinas de tumbas ipogee, in
cales su toru est rapresentadu scolpito in bassu-relevu subra de sa
pedra.
Unas cantas
bias intre sas corna-farches lunares b'at un'ou o una luna, unas àteras
bias sa conca de su toru est marcada cun unu chircu concentrico.
Su
toru est unu sìmbulu de rigeneratzione e faghet a identificare cun
s'òrganu genitale feminile e cun sas abbas rigenerative, faghet a
osservare difatis comente a s'utero e sas tubas de Falloppio forment unu
bultu de sa conca e de sas corna de unu toru.
Est
unu sìmbulu de su devènnere e in custu su primore de su toru non
derivat de sa fortza e mascolinità de s'animale, comente a in su
simbolismu indoeuropeu, ma est assotziadu a sìmbulos de vida e de su
devènnere comente a s'abba.
Sa sacralidade de s'abba chi dat vida, trasmitet fortza, sanat e ringiovanisce.
Su
cultu de s'abba gasi presente in Sardinnia cun sas fontes suas e putzos
sacros non podet èssere separadu dae su cultu de sa Dea dispensera de
vida e de amore.
Sa vida subra
de sa terra est in perpètua trasformatzione in una costante e rìtmicu
intrèveru intre nàschida e mortas e in totus sas manifestatziones suas
sa Dea fiat sìmbulu de unidade de totu s'esistèntzia in natura.
Su
suo pòdere fiat in s'abba e in sa pedra e in totue sa pertzetzione sua
olistica de sa sacralidade e de s'arcanu de totu custu chi esistet.
Narat
ancora Marija Gimbutas: “Su Toro est afine a sas abbas de vida, est una
mìstica bena de vida, una manifestatzione terrena de sas abbas
primordiales cosmogoniche”.
Su
sìmbulu chi apamus seberadu intre sos medas pessados e istudiados in
manera gràfica de Roberto Sanna racchiude totu custu e meda àteru
ancora, est foriero de creatzione de un'era de notèvole creatividade e
connoschimentu lìberu de sas cuntierras geogràficas, de ratzas, gèneres e
cale si chi siat àteru tipu de discriminatzione, torrende a iscobèrrere
balores de libertade unione e fortza cara a unu futuru de isperu,
torrende·nche a sas nostras prus arcàicas raighinas.
BANDIERA NAZIONE SARDEGNA
Analisi dei simboli
L’analisi
grafica è partita dai vari suggerimenti avuti sul tema della scelta di
un simbolo che possa racchiudere tutti i significati relativi al popolo
indigeno aborigeno sardo e relativa cultura originale nuragica.
Escluso
il simbolo dei quattro mori in quanto appartenente al periodo passato
della cultura spagnola in Sardegna, l’attenzione si è focalizzata su
simboli come la Tanit, la Jana(labirinto), i Betilis, sa Pintadera ecc.
propri della nostra cultura ancora da scoprire profondamente, da qui il
primo studio e seguenti rappresentazioni grafiche.
L’incontro con il professor Gigi Sanna,
studioso di epigrafia antica, storia e lingua sarda, autore di saggi
come “Omines”, “SardoaGrammata” , “i Geroglifici dei giganti” ecc. ha
aperto nuovi orizzonti.
Secondo Gigi Sanna esiste una scrittura nuragica come codice di segni pittografici.
Codice
comunicativo artistico sacro criptico adoperato per celebrare la gloria
del Dio supremo e quella dei suoi figli divini in terra.
Il codice viene realizzato con gli stessi oggetti e addirittura con gli stessi monumenti.
Così
si può e si deve leggere un nuraghe, una tomba di giganti, un pozzo
sacro come una scrittura, in quanto i nuragici scrivevano non solo
disegnando ma forgiando oggetti e costruendo monumenti anche secondo un
preciso schema di numerologia sacra.
Se
mettiamo insieme questi segni- monumento ovvero un triangolo (pozzo
sacro) sormontato da una falce “lunare taurina” (tomba di giganti) e da
un cerchio con cerchio concentrico (nuraghe) otteniamo una Tanit.
La stessa otteniamo se analizziamo la figura o lettera pittografica monumentale del pozzo sacro di Santa Cristina a Paulilatino.
L’incontro
con il professor Sanna è illuminante e suggerisce la scelta di un unico
simbolo che in sé racchiude tutti gli altri simboli della grande
civiltà sarda nuragica: il toro.
Secondo Marija Gimbutas,
archeologa e linguista lituana, autrice di oltre 20 saggi e oltre200
pubblicazioni, nel suo “il linguaggio della Dea” definisce il toro come
”simbolo della fonte di vita e rigenerazione.
Epifania della Dea di rigenerazione”.
In
questo saggio fa una raccolta ed esegesi descrittiva di circa 2000
manufatti simbolici rinvenuti in siti europei dell’antico neolitico,
molti dei quali in Sardegna.
Nei tempi antichi il toro è collegato alla luna, le corna sono spesso raffigurate come falci di luna.
Dell’era
arcaica In Sardegna esistono centinaia di tombe ipogee, in cui il toro è
rappresentato scolpito in bassorilievo sulla pietra.
Alcune
volte fra le corna-falci lunari c’è un uovo o una luna, altre volte la
testa del toro è marcata con un cerchio concentrico.
Il
toro è un simbolo di rigenerazione e si può identificare con l’organo
genitale femminile e con le acque rigenerative, si può osservare infatti
come l’utero e le tube di Falloppio formino un simulacro della testa e
delle corna di un toro.
E’ un
simbolo del divenire e in questo la preminenza del toro non deriva dalla
forza e mascolinità dell’animale, come nel simbolismo indoeuropeo, ma è
associato a simboli di vita e del divenire come l’acqua.
La
sacralità dell’acqua che dà vita, trasmette forza, guarisce e
ringiovanisce. Il culto dell’acqua così presente in Sardegna con le sue
fonti e pozzi sacri non può essere separato dal culto dellam Dea
dispensatrice di vita e di amore.
La
vita sulla terra è in perpetua trasformazione in una costante e ritmica
alternanza fra nascita e morte e in tutte le sue manifestazioni la Dea
era simbolo di unità di tutta l’esistenza in natura.
Il suo
potere era nell’acqua e nella pietra e ovunque la sua percezione
olistica della sacralità e del mistero di tutto ciò che esiste.
Dice
ancora Marija Gimbutas: “Il Toro è affine alle acque di vita, è una
mistica sorgente di vita, una manifestazione terrena delle acque
primordiali cosmogoniche”.
Il simbolo che abbiamo scelto tra i molti ideati e studiati graficamente da Roberto Sanna racchiude tutto questo e molto altro ancora, è foriero di creazione di un’ era di notevole creatività e conoscenza libera dai conflitti geografici, di razze, generi e qualsiasi altro tipo di discriminazione, riscoprendo valori di libertà unione e forza verso un futuro di speranza, restituendoci alle nostre più arcaiche radici.
Il simbolo che abbiamo scelto tra i molti ideati e studiati graficamente da Roberto Sanna racchiude tutto questo e molto altro ancora, è foriero di creazione di un’ era di notevole creatività e conoscenza libera dai conflitti geografici, di razze, generi e qualsiasi altro tipo di discriminazione, riscoprendo valori di libertà unione e forza verso un futuro di speranza, restituendoci alle nostre più arcaiche radici.
Fin qui il contributo grafico e lessicale fornito sa Natzioni Sardinnia.
Il
redattore del presente articolo, pur facendo parte a tutti gli effetti e
sentendone una forte vicinanza, ammirando le azioni concrete di tutto
il gruppo coordinato tra gli altri dal valido Roberto Marini, apprezzando in toto lo splendido lavoro grafico di Roberto Sanna, non si può esimere da una annotazione.
La
frase "L’analisi grafica è partita dai vari suggerimenti avuti sul tema
della scelta di un simbolo che possa racchiudere tutti i significati
relativi al popolo indigeno aborigeno sardo e relativa cultura originale
nuragica. " è orrendamente sbagliata, in quanto non esiste una cultura
originale nuragica, il nostro popolo non è nuragico, è semplicemente
sardo.
La matrice della
civiltà sarda non è da ascrivere alla civiltà nuragica (definita
originale), termine stra abusato da archeologi di sistema e dalla
narrazione statale col solo scopo di nascondere una civiltà ben più
variegata, importante, incisiva, longeva, antica, diffusa in tutto il
pianeta, capace se affermata e soprattutto acclarata, di distruggere
dalle fondamenta tutto questo sistema sionista satanico diffuso in tutto
il mondo: L'ANTICA CIVILTA' SARDA!
Non
vorrei mai più sentire le parole "la cultura o civiltà nuragica", non
stiamo comunicando per favorire il sistema, ma per creare nuove realtà
capaci di superarlo e archiviarlo, non abbiamo intenzione di fare il
loro gioco.
:Mariano-Abis:
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