mercoledì 18 maggio 2016

No potho reposare

NO POTHO REPOSARE
No potho reposare amore 'e coro,
Pensende a tie sò onzi momentu.
Lughe de libertade est su Movimentu.
No istes in tristura prenda 'e oro,
Ne in dispraghere o pessamentu.
T'asseguro chi a tie solu bramo,
Mama Terra mia,
Ca t'amo forte t'amo, t'amo e t'amo.
Si m'esseret possibile d'anghelu
S'ispiritu invisibile piccabo.
T'asseguro chi a tie solu bramo,
Ca t'amo forte t'amo, t'amo e t'amo,
populu de Sardinnia bella e istimada.
Sas formas ka furabo dae chelu
Su sole e sos isteddos e formabo
Unu mundu bellissimu pro tene,
Pro poder dispensare cada bene.
Unu mundu bellissimu pro tene,
Pro poder dispensare cada bene.
Futuru gioiosu pro sos sardos.
No potho reposare amore 'e coro, 
Pensende a tie sò onzi momentu.
T'asseguro chi a tie solu bramo,
Ca t'amo forte t'amo, t'amo e t'amo.
T'asseguro chi a tie solu bramo,
Ca t'amo forte t'amo, t'amo e t'amo,
libertade pro su populu meu.

NO POTHO REPOSARE LIBERISSIMA TRADUZIONE 
Non posso riposare amore del cuore,
Sto pensando a te ogni momento
Luce di libertà è il mio Fronte
Non essere triste, mia gioia,
Né addolorata o preoccupata
Ti assicuro che desidero solo te,
Perché ti amo tanto, ti amo, ti amo e ti amo.
Se mi fosse possibile dall'angelo
Prenderei lo spirito invisibile,
Ti assicuro che desidero solo te,
Madre Terra mia.
Perché ti amo tanto, ti amo, ti amo e ti amo,
Popolo di Sardegna bello e stimato.
Il suo aspetto, lo ruberei dal cielo
Il sole e le stelle e forgerei
Un mondo bellissimo per te
Per poterti regalare ogni bene,
Futuro gioioso per i Sardi.
Un mondo bellissimo per te
Per poterti regalare ogni bene 
Non posso riposare amore del cuore mio,
Penso a te ogni momento
Ti assicuro che desidero solo te,
Perché ti amo tanto, ti amo, ti amo e ti amo.
Ti assicuro che desidero solo te,
Perché ti amo tanto, ti amo, ti amo e ti amo,
Libertà per il Popolo Sardo



Nessun commento:

Posta un commento